2009-03-26
 16:13:35

Yesterday!

Gårdagen:
Igår hade vi ju engelska NP och det gick sådär, kändes inge vidare. Vi får se hur det går! Sen vare ju rast men igentligen hade vi lite kvar av syslöjden så jag och Sara gick ditt, fick lite gjort på mina byxor och sara gjorde armband, det var fedt skönt för det var bara vi två. Sen hade vi halvklass och jag fick typ inget gjort på mitt hus, lyssnade mest på låtar från Walk The Line. Sen hade vi biologi och då kollade vi bara på nån film.
Till lunch fick vi kebab, as gott vare! sen hade vi typ språkval&SO, på So:n hade vi as kul! garvade som faan! Jag,Sara,Johanna,Becka,Annika&Matilda satt i ett rum och "jobbade". Vi typ rapade och allt, lyssnade på music och var älmänt störda.
Kom hem-somnade på soffan-vaknar av att alla är jätte sura, tur att jag missade bråket hehhe. As god middag, bara för pappa är bäst på att laga mat! Sen gick jag in på mitt rum och målade naglarna,fotade en massa och lyssnade på musik. Älskar såna kvällar.
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: