2009-03-05
 18:20:02

Om man våre lika söt som Channel!

På livskunskapen(heter det då?) snackade vi i grupper om typ regler och sånt i skolan. Jag vart med Carro,Micke,Kalle&Kenny, Långtråkigt vare kan jag säga. Sen hade vi bild och vi har börjat med ett nytt arbete, man ska typ rita ett mönster om naturen och så ska man rita samma sak på fyra papper typ. Kul kommer det bli längtar tills man får se hure blir! Till lunch blev dt sopa fast jag tog grekisk sallad,yummie!
Sen hade jag och några andra i klassen super G (extra hjälp med matte) först i början kunde jag koncentrera mig men sen i slutet blev det så tråkigt så jag och beeki satt och kolla på Tyra Banks Show, fy asså det var tre tjejer där som hade någon konstig matvana, den ena tjejen åt 4 toalettrullar per vecka, en annan skrapade bort skorpor från huvudet och åt dom, sen sparade hon lite under naglarna om hon ville ha senare, och en annan åt cigarettaska och hade det på glassen! Asså fatta vad jag höll på att spy?! omg va vidrigt.
Aja sen hade vi matte igen men då behövde vi bara städa bänkarna lite och sen fick vi gå hem. Nu sitter jag är skit hungrig! aja ses senare!
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/f/f5/Chanel_Iman.jpg/400px-Chanel_Iman.jpg http://www.imageandstylenews.com/wp-content/uploads/2008/09/selita-ebanks-haircut.jpg
Channel Iman&Selita Ebanks så Gorgeous!

Cy a


Anonym

sv! hej! jag har faktiskt lagt ut en länk men tack för tipset!

www.glamoroustwilight.blogg.se



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: