2009-03-12
 18:20:36

"Så Länge Vi Båda Andas"

Jag är på bra humör!
Riktigt Bra Humör!
Idag satt jag och Jeanette och pratade om kemin, och jag har haft inställningen att det är as svårt, men det vare inte alls! asså det var löööjligt lätt asså! Sen när jag kom in till klassen igen fick jag reda på att poliser ska komma till vår skola och snacka, så klart börjar jag,Sara,Carro&Hanna att drömma om att dom är as snygga med sina uniformer och allt! sen spårade det ut, hahah att Vin Diseal(?) kommer in med uniform, LoL!
Sen hade vi bild, och det gick åt helvete asså det är ju as svårt! Och killarna bytte låt på datan heela tiden. Sen vare biologi och jag,Fille&Enzo satt o snacka wow, dom mobbade mig för jag bara är lvl 74,elakt!
På lunchen vart det kebab, det var as gott! Sen satt vi kvar när alla hade gått, vi satt och garva åt massa sjuka saker! mattanterna måste ha tyckt att vi var sjuka i huvudeT! På ratsen låg/satt vi i sofforna och frågade alla lärare om vi fick frukt, haha! Maryam var så himla snäll som gav oss två apelsiner att dela på, vi var typ 7 pers haha! Sara,Jag,Carro,Johanna,Jonte,Robin,Jocke.
Men sen hade jag SUper G, och jag&Beeki satte oss i soffan och jobbade dom sista minutrarna.
Seeen hade vi matte igeen, omg jag dog!
Men vi satt mest och garva åt Fille som inte kunde sitta skräddare, såg så jävla kul ut! Sen skulle jag visa och jag kunde inte heller först.

Och när vi hade kommit ända fram till becka så hade jag glömt mobilen i skåpet så jag fick gå tillbax *suck*
Sen drog jag&Sara ner till Tumba och nuuuuu haaar jag booooken :D omg jag är lyyyycklig!
Sen gick vi till willys(?) och jag köpte, MER,soft nogat,mjölkchoklad&Tutti Frutti.
Oj det vart ett långt inlägg! hoppas ni läser ändå <3

Cy a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: