2009-03-07
 13:39:04

fredag!

Hej bloggen, Igår vare fredag jue men kunde inte skriva då för jag fick inte ha datAn. Igår i skolan hade vi först engelska och då gick vi typ bara igenom provet och så jobbade vi med nationellaprovet, sen hade vi Fysik och då antecknade vi som vanligt *suck* och på gympan spelade vi nån bollsport, man skulle vara i två lag på varsin sida av planen oh så hade man massa bollar, så vare en större boll i mitten som man skulle skjuta på så den nudade andra lagets linje typ. Och mitt lag bestod av : Jag,Sara,Matilda,Kalle,Albin,Fille&Micke, haha vi ägde stort asså.
På lunchrasten satt vi i sofforna, eller rättare sagt låg ner, iaf jag och Carro. Fast vi kom försent till lektionen, vi trodde vi skulle ha språkval och lixom alla andra klasser hade ju inte gått så då trodde inte vi att vi hade börjat, men det visade sig att vi hade svenska.
Sen fick vi sluta tidigare och det var rätt najsigt asså. Jag&sara gick och snackade  hela vägen till skolan på morgonen och på vägen hem hehe. Vi drömde om att heeela Twilight gänget skulle komma till sverige och så vann man en middag med dom så sa typ Robert att vi skulle passa att ha en roll i Twilight! Hahahah fy fan va kul det var, vi baah gick och drömde om samma sak lixom.
När jag kom hem kollade jag på Tyra Banks Show och sen kom farmor på besök och jag somnade hehe, sen vare middag och sen packade jag och sen drog jag till sara och kollade på Snake On A Plane där och åt munkar,glass och drack Franks,Yummie<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: