2009-03-10
 19:26:51

Tisdag.

Först på morgonen hade vi fysik prov och det gick åt hell! ska få göra en inlämning istället. Sen hade vi SO och vi har ju börjar med ett nytt arbete, Hinduismen som jag inte kan säga,haha! Juste Annika&Victoria i min klass hade värst stor bråket idag också, tänker inte berätta om det här.
Sen vare typ matte tror jag? och det går så segt för mig för det är ju så jeevla tråkigt att man döör! Procent kan ta sig. Satt mest och lyssna på radio på mobilen och frågade alla vad låtarna hete som spelades hehe. Haha på vägen till lunchen jag bah:
-Jag ska äta fisk en gång i veckan asså! För asså det var några killar som testade att äta det bara en gång i veckan och dom vart 6% smartare! Haha sen när vi kom till lunchen så kunde man ta köttfärssås&pasta, Sara Bah: ska du inte ta fisk nurå? haha jag bah: naahä jag ångrade mig! (a)
Sen hade vi engelska och det hände inte så mycket där, sen hade vi musik och då var vi bara på datorerna och skulle lyssna på massa skit låtar men vi var bara inne på facebook och så!
Juste killarna var fedt jobbiga! asg, dom typ låsades slå en med nån jävla papperrör typ? så jobbiga.
SSen efter skolan drog jag&sara till Centrum och jag förhandsbokade Så länge vi båda andas :D<3 sen gick vi o köpte godis. Just vi träffade Ellis! omg dt var år sen jag träffade henne<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: