2009-03-13
 15:41:05

Tårarna rinner ner för kinderna.

Jag HATAR min mamma just nu!!!!!!
Hon går mig på nerverna, hon ringde mig och det första hon sa : Du får gå ut med hundarna,gå ut med dom runt 8 också,ge dom mat, Allison har egen mat! Allison ska vara i buren när hon äter,sätt för grinden så dom inte går ut i stora halen,diska ur skålarna när dom är klara!
Allt handlar om dom där jäävla hundarna!!!!!! Hon frågade inte mig lixom hur provet gick eller hur min dag var, neeej det ända hon bryr sig om är HUNDARNA! och jag är så trött på den här skiten, vi kommer alltid i andrahandsval, om inte ens det?! Hon skulle ju för fan inte ens bry sig om jag gick och dog, så länge hon har sina hundar så är hon lycklig! omg jag kan inte sluta gråta. Nu är min mobil typ halft trasig för jag kasta den i väggen!
Omg jag vet inte vad jag ska göra :*(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: