2009-03-27
 15:20:36

Spa imorrn.

Fredag Babies!
Hade engelska först och då satt vi bara vid datorer och gjorde korsord,jobbade med Sara. Sen hade vi teknik och då jobbade vi på våra bilar. Sen vare gympa och jag tog det lite lungt för jag är förkyld. Till lunch blev det köttbullar&makaroner. Sen gick Sara hem för hon mådde dåligt,så då vare bara jag och Carro kvar.
Vi gick till svenskan och där skrev vi i våra vecko dagbok typ? och läste, men det gick inte att läsa för Micke,Fille&Crille satt bara o babbla med mig om wow och kallade mig wow-mickis. Sen börja Micke&Fille tjafsa med Carro,stackarn.
Då satt jag med Crille,Tobbe&Kenny och snacka wow istället.
Sen hade vi språkval och då kollade vi på film,Hot Fuzz! As dålig film asså, vart fedt besviken för jag trodde vi skulle få se Never Back Down, en boxar film och killarna är guuudomligt snygga asså! Speciellt Cam Gigandet, Grr!
Sist hade vi bara genomgång i matte men jag fattade nada of course!
Ikväll ska jag bara chilla framför tv:n och städa mitt rum,imorrn ska jag på spa. Fy fan va nice
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: