2009-03-20
 15:15:23

Rolig Dag.

Asså idag vare väärsta chilldagen! Kom hem till Sara och när jag ringde på hade hon just gått upp,haha! Så det blev lite stress där, men vi kom inte försent, på morgonen kom massa poliser,eller dom utbildade sig till poliser och dom snackade massa och så testade dom oss och blabla.....
Haha efter stannade dom ett tag och gick runt i skolan och snackade med alla, alla killarna var typ feedt imponerade på ena polisens muskler, Speciellt Viking! Han typ spranf iväg för att kolla på polisens muskler och kom tillbax sen åh bah: Hjääälp! min nya Idol! Sen när han kom, alla killar bah tittade på honom, sjuka haha!
Sen skulle vi igentligen haft Maryam men vi fick slippa den lektionen skulle också ha haft idrott men Kristian var på nån handboll sak så vi hade biologi istället, sen vare lunch och idag vare as god sallad,tog massa sallad(a) Sen gick vi till Aulan och kollade på när Johanna sjöng :D hon ägde alla säger jag bara! Sen gick vi och köpte fika och satt och kollade på alla som sjöng, alla var veeeerkligen as duktiga! *host* nämner inga nman.
Sen satte jag mig vid Jocke,Karin&Sonny och myste. Alla var typ över happy idag, fast det är ju fredag så det är inte så konstigt! Men aja vi slapp svenskan också och sen hade vi bara språkval och sen heem! Nice.
Juste det var några som sjöng Titanic låten och jag&Carro börja nästan gråta,haha!

over and out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: