2009-03-28
 15:46:36

R.I.P

Mannen som lärde mig vissla,mannen som försökte lära mig spela gitarr,mannen som lärde mig matte&spela munspel är död. Världens underbaraste man är nu borta! Han dog imorse.
Vaknade av att mamma satt vid min säng och sa att morfar var död,först trodde jag inte på att det var sant eftersom detta har hänt förut,att han var nära döden,men klarade sig. Och nu hände det igen men nu är han på riktigt död.
Pappa&Farmor kom och hämtade oss för att sen åka till sjukhuset,jag vart redan tårögd när jag såg pappa. Sen när vi kom till sjukhuset fick vi gå in i ett litet rum där han låg så fint med en blomma på bröstet,jag kunde inte hejda tårarna som rann ner för kinden dom bara kom som en flod. Jag kunde inte se på hans ansikte så jag satte mig neranför hans fötter (eller fot). Det var så hemskt,speciellt att se mormor som grät! Och hon tog handen ovanför hans mun och sa : men visst andas han? han är ju så varm. Det vare hemskaste.
Sen fick vi gå ut och prata med en doktor som berättade vilka vi skulle kontakta och om vi hade några frågor, som tur är led inte morfar inan han dog, han bara somna in.

Du Kommer Alltid Vara I Våra Hjärtan Morfar Erik Åström!<3


Anonym

RIP <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: