2009-03-01
 20:31:31

Rädd att du ska lämna mig...

Idag har jag vart död hela dagen! Gick och la mig halv 4 igår, så jag var inte precis pigg om man säger så!
Moster&kussarna har ju varit här så vi kollade på en as bra film idag, typ dinosaurier och sånt, jag tyckter iaf att den var bra! Annars har jag legat i soffan och läst "Om Jag Kunde Drömma" igen (a) och hade rebban bredvid mig med Mosters bärbara, nice.
Sen kom Faster och hennes kille Micke, dom skulle hämta Moster,Kevin&Rebecka eftersom moster har opererat sina fötter så kan hon inte gå (Ni ska se hennes fötter, asså man kan tro att hon har vart med i Hostel eller nåt?)
Juste Fasters kille är as snygg, haha! Hon har bra smak när det gäller killar asså. Sen när dom hade dragit så åkte jag,Flissan&pappa till morfar och hälsa på, ville igentligen inte hänga på men jag hade ingen ursäkt så jag var tvungen. Hatar ålderdomshem och sånt, lukten ska vi inte ens tala om. Och jag venne vrf men jag börjar alltid gråta när jag hälsar på honom, som tur är jag bra på att dölja det. Imorrn ere skola, usch säger jag bara! aja dte ska bli kul att få träffa alla underbara kompisar igen<3
cy a.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: