2009-03-07
 14:09:58

på Landet nu!

Fick gå upp as tidigt idag eftersom vi skulle åka halv 9, usch var helt dööd! Det var helt kaos i bilen asså, alla skreck på alla (förutom jag haha!!) och så åkte vi förbi en polis som stod vid sidan av gatan och stoppade bilen inan oss, snacka om att vi hade tur för Felicia hade inte hunnit sätta på sig bältet, och då skreck alla, usch. Sen när vi  var framme och skulle gå över isen vare ännu mer kaos för isen sprack under våra fötter och så sjönk man, bara jätte lite men ändå, mamma fick panik och skreck på mig och felicia att skönda oss, och jag skreck på felicia att gå snabbare, hahah mamma baah: GÅ! GÅ! GÅ! hela tiden, jag baah : MAMMA HÅLL KÄFTEN! hahaha omg va jag svettades så mkt för jag var så rädd. Jävla kaos familj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: