2009-03-30
 20:25:29

Önska mig lycka till.

Här är bilderna jag ska presentera imorrn på Wendela Hebbe:

   

Bild 1-(dock en gammal bild på mig)
men så här ska jag säga om den imorrn :

Kommentar:  jag valde bilden för att jag blir inte så bra på bild med den här gillade jag. Min hy ser perfekt ut på grund av ljuset.

Muntligt: Jag blir oftast inte så bra på bild men just den här gillade jag faktiskt. Gillade hur färgen blev på min hud pågrund av ljuset.


Bild 2-
Kommentar: Jag  valde den här bilden för att jag älskar vattenbilder för dom blir alltid så fina och vackra.

Muntligt: Jag valde den här bilden för att jag älskar att fota allt som har med vatten att göra för det blir oftast fina bilder. Och vatten blir så vackert på bild.


Sen skulle jag ha en bild på temat "kö" men den bilden har Matte ;)


Nu får ni önska mig lycka till imorrn!
Kommer till skolan en liten stund tror jag. <3


Anna

Sv; Håller med..



PUBLICERAT: 2009-03-30, 20:58:43 | URL: http://cullens.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: