2009-03-13
 15:15:43

NP.

idag hade vi engelska NP, gick åt helvete! asså det var sjukt svårt, aja vi får se hure blir.
Sen fick vi skita i svenskan så vi gick och åt, blä mat som vanligt! Sen hade vi en as lång rast, satt med Sara och några från 9gul :) vi satt och dö garva åt massa saker och suktades av alla som gick runt och åt kladdkaka Med grädde! haha.
Sen hade vi språkval och jag kunde inte koncentrera mig för jag var så pissnödig och trött samtidigt,kul!
Killarna satt och låsas spela wow typ? haha kul det såg ut.
Sen hade Jeanette en snabb genomgång i matte och sen fick vi gå hem! Idag kommer jag nog sitta och kolla på Lets Dance ensam, pappa&Felicia kommer sitta vid datan och mamma är inte hemma idag. Ska kanske fråga Sara om hon vill komma hit :) Thats a good idea. Skulle va kul om vi alla kunde göra något? ännu bättre :) vi får se hure blir.
Nu ska jag ta något att äta och sen ska jag geeka wow tills syrran komme rhem. Puss Puss!

Cy a


T

svar: tack för tipset :D



PUBLICERAT: 2009-03-13, 15:17:05 | URL: http://twilighters.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: