2009-03-21
 16:59:35

Morfar Erik!<3

Hej alla söta människor där ute i världen!
Idag låg jag och sov as länge,så skönt!
Sen skrek pappa att vi skulle ner till Centrum så det var bara att pallra sig upp, fast jag var på shopping humör så det gjorde inget. Köpte ett par skor och puder.
Sen drog vi hem till mormor Aina och fikade och visade sakerna vi hade köpt, hon var inte precis glad eller det var ingen för min gammel morfar Erik är sjuk igen och han har fått en propp i benet(det friska benet oxå) så dom har nu kappat av hela hans ben, sist jag träffade honom var han så glad för att han kunde gå och han sa att han skulle komma hem till oss i sommar för att se huset, men så kommer det inte bli! Stackars min  underbara snälla gulliga fina morfar!<3
Ikväll ska jag antagligen på bio,maybe!
Over and out!


  lägger in en sexig bild så detta inlägg inte bllir så deppigt! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: