2009-03-30
 17:19:52

Monday im not in love!

Usch Måndag Igen!
Idag hade vi först SO och jag fick inte så mycket gjort, eller skrev typ två rader på första frågan, hade för mycket tankar i huvudet så jag försökte tänka på annat och snacka med Beeki&Micke.
Kan inte säga att det vart bättre, usch va pinsamt om jag bah skulle börja gråta helt plötsligt,haha!
Aja sen hade vi gympa och jag spelade Volleyboll med Tobbe,Kenny,Kalle,Matilda,Annika&Jesper, Jag sög verkligen men jag förbättrades iallafall. Tobbe var as sur och skrek hela tiden när jag gjorde fel, man bah okej tare lugnt? vi båda fick damp där och börja skrika på varandra men som tur var hördes det inte så mycket för vi hade hög musik på.
Till lunch fick vi mackaroner med skinksås,sådär gott!
På spåkvalet kollade vi klart på Hot Fuzz,dåligt film. På svenskan fick vi läsa och jag skulle lämna en bok på biblan, kollade lite och såg När jag Hör Din Röst i hyllan och jag tog den och börja halvskutta fram till Karin, och hon vart också jätte glad, sen frågade vi om det fanns fler böcker av SM och det hade hon fast dom var utlånade, meeen trejde&fjärde boken fanns inne fast på engelska! (alltså Eclipse&Breaking Dawn) fatta vad glada vi blev asså? Vi typ hoppade och krmade varanda i en kvart,LoL! Vi måste sett sjuka ut, sen gick vi o satte oss i sofforna med Jocke,Robin,Rima,Beeki,Carro&Hanna.
Sist hade vi matte och jag jobbade ganska bra.
over and out!


Karin

Jaa, vart helt jävla överlycklig ju :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: