2009-03-19
 16:20:01

Hund,Häxa,Gris har man blivit kallad idag.

Idag hade vi Eng Prov och jag tyckte det kändes bra!
Först hade vi ju livskunskap och då tjafsade vi bara om tröjorna igen, killarna vill ha en jävla gul älg på tröjorna man baah hallå? vad tänker dom med.
Aja sen hade vi bild och det gick äntligen ganska bra för mig, klar med mitt möster och ska bara rita fyra till igen. Sen hade vi biologi och jag kunde verkligen inte koncentrera mig, satt och ritade in allas namn i Twilight på bordet, Jonte satt och pratade med mig så jag fick inte in något i mitt tröga huvud på den lektionen inte. Han kallar mig för Häxa ocg gris man baah, tack?
Sen hade vi luuuunch och det vart pannkakor med sylt och Grädde,första gången! Så vi bestämmde oss för att göra pannkakstårta, jag lassade upp grädde på en tallrik och sylt i en annan. Alla typ glode på mig när jag gick in i matsalen, LoL! Och Johanna tog pannkakorna och Carro tog en tallrik med massa ananas(som vi dock inte hade på tårtan).
Sen hade vi engelska prov dåra och jag losa på hörförståelsen igen *suck* aja resten gick galant!
Och medans vi väntade på nästa lektion satt jag&Sara åh läste våra böcker. Åh juste Micke&Christofer var så elaka! Dom skreck hund till en tjej i klassen,venne vem så jag frågade vem dom kallade hund, dom baah : du! ,ska dom säga.
Sen hade vi matte och Karin satt och läste ur min bok och läste högt, omg säger jag bara! omg nu måste jag veta vad som händer. haha! Aja hej då. <3

Over And OuT!


V I C K Y

hej! skulle bli jätteglad om du svarade på mailet jag skickat angående bloggdesignen, så att jag kan fortsätta mitt arbete ;) kram



PUBLICERAT: 2009-03-19, 17:18:05 | URL: http://vnyren.blogg.se/
Anonym

sv: duger gör den alltid :P<33


Sandra

Fan vad taskigt :_:



Sv; Team Edward fersure!



PUBLICERAT: 2009-03-19, 18:31:03 | URL: http://sagathetwilight.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: