2009-03-24
 15:44:39

Gårdagen.

Gårdagen: Igår så vare ju måndag, och vi hade dans med alla nior, foxtrot,bugg&Vals. Dansade med bland annat Jocke,Robin,Sonny,Henke,Kenny,Filip och massa andra, typ alla svettades? speciellt Kenny, hela min rygg var blöt, så jävla äckligt! Och när jag dansade bugg med Robin snurrade han mig hela tiden så jag var as yr, så elak.
Sen vare en kille i gul som trampade mig på fötterna hela tiden och han hade lixom skor på sig, gjorde as ont!
Sen hade vi lunch och det blev stuvade mackaroner, gott.
Och sen hade vi typ svenska,språkval och sist matte men då satt bara jag,Carro&Beeki och kollade på Twilight på beckas ipod touch. Satt och dreglade. På kvällen åt jag kanelbulle och lågo myste i min säng framför The Scorpion King och Spiderman<3 Juuste när jag kollade på The Scorpion King såg jag en kille i filmen som jag kände igen feedt mkt, så jag kollade på fodralet och då stod det hans namn: PEEEETER FACINELLI!!!! Omg han e ju så snygg! Ni som inte vet vem han er är sjuka för alla vet vem han är om man är galen i Twilight :D <3
Aja nu ska jag skriva mitt inlägg från idag. Puss hej då!
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: