2009-03-18
 16:20:32

Elaka.<3

Idag vare en helt vanlig tråkig dag. Hade först syslöjd och jag hann inte så mycket, satt mest och läst min bok(a) men Stina sa inget så då ere ju klart att jag fortsatte, sen hade vi halvklass och vi jobbade med våra planritningar& sen några frågor.
Sen vare lunch och det var äcklig mat, satt med Robin,Sonny,Jocke och tjejerna och Sonny tog Carros mobil och så skickade vi runt den under bordet(sry Carro jag hade den en gång) hehe, Jocke&Robin började ju så klaart döö garva så då börja jag också garva,Och Sonny är så rolig! Sen började vi snacka om när Jocke och Robin lurade mig för länge sen, Robin sa att han hade en kusin som hete Angelo(som inte var sant) så hade dom gjort en msn och satt o chatta med mig och var fedt äckliga&leskiga, typ att dom skulle döda mig och shit, och jag trodde jue att det var Robins kusin, så elaka asså! Men älskar dom ändå<3
Sen hade vi Super G och Fille gick runt och tröck upp en jävla handske som han hade blåst upp och ritat på i mitt ansikte, usch! Och Enzo mobbade mig som vanligt för att jag inte hade lvlat så nu ska jag fan lvla den där jävla gubben, *suck* aja puss hej då!

Cy a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: