2009-03-26
 16:19:24

Dansen idag!

Idag gjorde jag först kemi prov och jag är godkänd sa Jeanette, sen hade vi bild och där gick det inge bra för mig, pallade inte jobba. Vi tjejer fixade en sak till Jenny som opererades idag, med ett fyrklöver på och så fick alla skriva sina namn på :) hoppas hon gillar det. Till lunch fick vi gröt :D vart as glad och typ hoppade på Jocke P. haha!
Sen hade ju jag Super G och då spelade vi något matte spel, as tråkigt men jag vann en gång. Sen vare ju matte igen *suck* och då jobbade jag typ tre tal, kunde inte jobba och Fille satt och skrek wow-Mickis, as iritterande. Aja nu ska jag göra mig i årdnig för att dra till Centrum, ska äta på donken med brudarna och sen dra till dansen, Bye så länge!<3
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: