2009-03-17
 15:42:25

Bra Humör!

Heeej alla söta!
Är på ganska bra humör.
Idag hade vi först teknik och då satt jag&killarna och snacka wow, men Maryam gav oss en uppgift vi som fick ig på provet sen fick vi gå. På rasten gick Fille&Jonte runt med äckliga handskar och tog på våra ansikten, så hade dom vatten i också(som jag fick över hela mina byxor)kul! Sen hade vi SO och Annika var på pisa så jag jobbade ensam, gick as bra! jobbade fedt mkt. Sen hade vi matte och då satte dom en ballong som dom hade ritat på så det såg ut som en gubbe, så satte dom den på filles huvud och drog luvan över, det såg feedt läskigt ut! Så gick han runt så och skrämde alla haha, lägger in en bild sen på honom. Sen på svenskan hade vi NP muntliga delen, gick ganska bra kom med Matilda och Enzo. Sen hade vi musik prov och det gick as bra(a).
På vägen hem hade jag feeedt mycket flumm! asg. Och sara hade pms och jag retade henne för det och hon fick vääärsta dampen någonsin! hahaha jag höll på kissa på mig av garv!
Nu ska jag sätta mig där uppe och kolla klart på I Know What You Did Last Summer, sen ska jag lääääääsa! mohahah<3


BJERNHAGEN

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?

du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>



- check me out, bring the alternative stylish in here!



PUBLICERAT: 2009-03-17, 20:12:51 | URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: