2009-03-22
 15:13:50

American Pie 2.

Igår sov bästis hos mig, vi skulle åkt på bio och sett En Shopaholics Bekännelser men det vart inget för bussen gick halv och jag satt och åt och hade knappt några kläder på mig, och det var den ända bussen så som gick så det sket sig!
Men hon kom hem till mig och vi köpte massa godis och läsk och myste framför Australia, den var bra faktiskt, fast man fattade inte så mycket ibland. Haha vi satt och diskuterade typ as länge! Det var typ en pappa som hade en son och en dotter(?) och antagligen hade dom två ett barn tillsammans? (sjukt jag vet) för pojkens mamma dog och då sa han den där pappan till henne: Farväll min dotter typ. Och Sen senare sa pappan till hans son att han var pappa till sonen? asså vi fattade nada hahaha!
Sen kollade vi på American Pie 2, haha dom filmerna är ju bara för kul asså! Fast nu har dom spårat ut ganska mycket tycker jag, typ bara porr jue. Sara sa att hon typ aldrig hade sett dom här filmerna?! Jag typ tappade hakan för alla måste ha sett dom! Aja sen kollade vi på Signs och den är ju fan as läskig tyckte bara jag, hehe! Sen vart jag&Sara as sugna på att se Walk The Line så vi kollade på den. Ni som inte har sett den, se den säger jag bara!
Ahh så vi var vakna till fyra, och sara skulle upp 9 för hon skulle på träning,jag dog.
Kul helg, mju mju!

over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: