2009-06-18
 19:44:06

mina dagar

Tjululul!
Sitter på landet och det spöregnar ute,så himla tråkigt! Mamma,pappa,Moster&hennes kille Jonas är på väg ut nu,säkert jätte mycket trafik. Jag syster och kusinerna kom ut igår,jätte långt att åka men aja. Det var jätte fint väder när vi kom ut,blåste lite men sol var det.
Åt jordgubbstårta till efterrätt sen gick vi ner till båthuset och hjälpte Erik att städa efter en fest. Sen satt vi en stund med mormor och kolla på tv,men det var bara shit så vi gick in till oss och kolla på Matrix. Men jag gick upp och la mig,somna på direkten.
Idag har vi inte gjort så mycket,hjälpt mormor med all mat tills imorrn,kollat på tv,åkte till affären som nu är öppen efter flera år.
Nu ska jag skriva på twilight bloggen inan jag får paniiiik.


Anonym

Britney Spears ska gifta sig vad tycker du om det?:)



PUBLICERAT: 2009-06-18, 21:28:45 | URL: http://whineup.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: