2009-06-04
 17:33:37

Sand i trosornA

Hellu!
Idag hare vart en sån där skön dag,fast dåligt väder,hate it!
Men i morse kollade jag,Sara&Carro lite på Green Street Holligans som jag spelade in,såg hela igår och jag kunde inte sluta gråta,vaje gång jag ser den gråter jag lika mycket!
Vi hade livskunskap och då gjorde vi inte så mycket, gick igenom vad som kommer att hända den här veckan och nästa. Och så fick vi fylla i något papper, på Bilden fick vi städa hela salen,vår klass var bäst,Jenni vart så stolta över oss.
Andra lektionen fick vi också städa,våra skåp och bänkar. Lunch sen,Hamburgare. Blev inget matkrig idag heller *suck*
På rasten var jag och Sara så jääävla flummiga! vi gick runt i hela skolan och bah dögarva åt ingenting,vi gick ut och där låg Jonte i regnet,haha! Han börja kasta sten på oss och la inanför våra tröjor så jag hade sand i trosorna hela dagen,fint! På engelskan sen fick vi kolla på alla våra filmer vi gjort,och fy fan vad jag skämdes! asså det är helt otroligt!
Jag såg ut som ett miffo hel tiden. Gick hem till mormor i spöregnet,fikade med bullar och varm choklad,satt sen och kolla på Tyra Banks show och Top Model,somnade och vaknade när Top Model var slut.
Mår skit dåligt,mår illa och det känns som jag kommer spy,kul till helgen.

Fredag  - Movietime!

 

Samling i hemklassrum kl 09.30.

 

Ta med godis, snacks, fika och myskudde om ni vill!

 

Måndag  - Picknick på Djurgården!

 

Samling vid pressbyrån i Tumba C kl 09.10. Vi räknar med att vara tillbaka ca 14.00. Elever som skall stanna i stan måste uppvisa intyg.

Tisdag – Avslutningsfest åk 9!

 

Samling i hemklassrum kl 09.00 / alternativt bad vid fint väder!

 

Avslutningsfest åk 9 kl 18.30-00.00 Plats: Aulan


Onsdag– Utspark!

 

Samling i hemklassrum kl 09.30

 

Kl 10.00 Fotbollsmatch

Kl 11.00 Lunch

Kl 12.00 – UTSPARK ÅK 9

 

Torsdag– Avslutning!

 

 

Samling i hemklassrum kl 9.15

 

Avslutningsceremoni utomhus kl 09.30-10.30





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: