2009-06-02
 22:09:09

My day

Min dag.
Började med teknik,då fick vi bah reda på våra betyg i Fysik och Teknik,VG i Fysik och MVG i teknik,fett glad.
Sen hade vi so och då fick vi fortsätta kolla på en as sugig film,jag,Sara och Becka satt mest och flumma,haha jag ritade en plupp i sara och beckas huvud,syntes as mkt,thih!
Aja sen hade vi matte(?) och då fick vi sitta i grupper och disskutera om kön och så tog Jeanette in elever för att snacka betyg,jag har G i allt,biologi,kemi och matte, fick IG på Nationella*suck* hade 19 p av 21 men jag fick G iaf.
Sen vare lunch,och dom serverade maten ute,i spööregnet! jag frös som fan, alla fick sitta i korridorerna och äta,jag och tjejorna satt inne i klassrummet och åt.
Ah juste,det blec skagenröra i mackor,as gott vare. Engelska sen,samma sak där, fick reda på vad vi fick på våra arbeten om författare, jag fick VG*stolt*
Sen fick vi sluta men vi stannade kvar för att se MM's show, den var okej. Innan den började satt jag,Natta,Sara,Carro och Robin o spela memorie(?) jag kom två och Carro etta ;)
På showen dog jag av värme och somnade nästan på robins axel.
Mamma ringde sen och undra vart jag var,vi skulle till min kusin idag som fyller år och det visste ju inte jag(hon fick en laptop föresten,så orättvist! Jag är lix 15 och fick en kamera för typ 2000kr medans hon 11år får en laptop för 4000 kr? -.-
Kanske låter lite bortskämt av mig?^^)
Aja nu ska jag ta och se NM trailern igeeen,haha omg! Puss hej då.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: