2009-06-20
 16:14:35

Midsommar afton!

Hade en underbar dag med familjen,åt god lunch och tårta till efterrätt,låg och solade ett tag men sen börja det spööregna och blixtra och oska gjorde det också,så vi funderade på att inte åka upp till midsommarstången,men det slutade regna så vi åkte ändå.
Vi stod mest och snackade med massa folk för ingen av oss vill ju dansa lixom,jo mamma!
Men det bor väärsta snygga killarna där uppe vid byn,asså guuud! den ena är i samma ålder som mig och den andra är några år större,men asså dom är läskigt perfekta,haha!
Men sen när vi stått där ett tag åkte vi hem och börja med middagen,kött och nån sallad,yummie.
Sen fick Erik näsblod och blödde som fan,så jag fick stå nere i båthuset själv och göra efterrätten medans alla var uppe i huset och hjälpte erik. Då hade jag min lilla fest för mig själv,Alcazar på högsta volym så huset dunka och ahh mer säger jag inte.
Men sen kom alla ner igen och då fikade vi och snackade.
Juste jag la sju olika blommor under kudden,och jag drömde om en kille jag trodde jag verkligen inte jag skulle drömma om! Jag tänker tyvärr inte säga namn men det var så här:
Jag och tjejerna(alltså Carro,Sara,Johanna,Beeki) började gymnasiet,vi alla gick i samma skola och så skulle vi ha gympa tror jag,så skulle jag bara gå in iomklädningsrummet och hämta nånting,så när jag kom tillbax var alla elever och lärare från min skola borta,så jag gick till 'Dröm Prinsen' och frågade om han hade sett dom,och han visste vart dom var så han följde mig till dom,till lilla fotbollsplan i vår gammla skola helt plötsligt.
Så var dom inte där,så stod vi där och tittade på varandra,sen vakna jag. Huuur sjukt som helst,haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: