2009-06-08
 16:48:09

Jobba Jobba!

Har inte kunnat uppdatera bloggen alls i helgen,landet ni vet!
I lördags så jobbade jag ju på en 40 års fest,as stressigt! kom för mkt gäster så vi hade inte förrätt till alla,kaffe koppar var borta,haha asg! Men det gick bra ändå :)
Det var typ bara rika människor på den festen,jag vill också vara rik!
På kvällen sa Lotta(hon bodde där) sa till oss att gå upp till huset och laga mat till oss,mig,Sofia,Emma och hennes dotter Sofia. Så det ble pasta med bacon,yummie!
Vi fick 500kr var,borde ha fått mer eftersom vi fick skita i allt arbete och laga mat till hennes dotter,det borde vi faktiskt fått (a) Nej men det var nice med 500kr. Jag har bestämt mig för att köpa en lap top :D Jag vill så gärna ha en, så jag ska kolla runt i släckten om jag får sommarjobba hos dom.
Peace Out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: