2009-06-08
 16:56:31

Djurgården med lag röd

Idag var vi ju på Djugården med lag röd,mys var det,fast vi satt bara och åt,inge vidare kul!
Men jag och tjejorna hade as mys ;)
När vi skulle åka hem så vare proppfullt med folk på bussen,typ vi är ju tre klasser i lag röd sen vare massa andra snorungar också från nån skola, och busschauffören var skiiit sur! han bah: ni får gå in längre,dörrarna kommer inte stängas! as otrevligt sa han det också,sen vare nån som tröck på stoppknappen,han bah: Är det nån som ska av,eller? Det här är ingen lekstuga! Trycker ni igen får ni gå av.
Haha sen var det nån som tröck iaf, så han bah: jag tänker inte åka förns nån gått av!
Och lix ingen gick ju av? så Jeanette(lärare) sa åt hela lag röd att gå av bussen?!
Och det var inte ens vi som tröck,det var dom där jävla skitungarna! dom bah: åhh nu fick man en sittplats,åhhh!
Sen när nästa buss kom vart vi ju as glada lixom,då bah åkte han förbi och vinka åt oss,jävla busschaufför!
Då hade han innan sagt till honom att inte stanna,idiot!
Jag,Sara och Jonte gick och shoppade sen,han skulle köpa skor till balen och vi skulle hjälpa honom att hitta några snygga,fick typ gå i 10 affärer,han hade ju hittat massa skor han tyckte va snygga,men inga fanns i hans storlek,haha.
Jag köpte nylonstrumper så nu är jag klar till balen,så nice!
Aja dagen var nice iaf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: