2009-06-10
 21:51:56

Balen var bäst!

Igår var ju balen,hur sjukt kul som helst! asså alla var så himla fina.
Sen när borden togs bort,musiken sattes på,fy faaan vilket drag det blev! alla var helt galna,dandade fan till halv 1.
Alla tjejer tog av sig sina klackskor,killarna tog av sig sina tröjor.
Svettet bah ran. Jag och Robin dansade värsta porrdansen ;)
Om ni vill se bilder får ni gå in på Facebook och kolla,Mikaela jeanette Åström.
Idag hade jag inte ens tänkt att gå till skolan,men jag gick iaf. Fick duscha skit snabbt,mitt hår stod åt alla jävla håll.
Jag och Sara kom ungefär i slutet av första halvleken så vi fick se ganska mycket,eleverna vann mot lärarna,så jävla nice!
Lunch sen,korv med bröd och saft<3
Sofie har kommit hem nu från New York,så det var kul att få träffa henne.
Efter lunch vare 9:ornas utkast,dom typ kastar ut elevera kan man säga.
Men iaf,då skulle man leta efter massa saker som stod på ett papper ex. stringtrosor,svart spets bh,tom burk,en fin blomma,en jordgubbs kondom osv.
Christoffer sjussade hem mig på sin moppe så vi kunde hämta en bh,jag hade bara tshirt på mig så jag frös som fan,hela min rygg blev nerlerad typ.
sen vare limbo,då körde Fille,Jonte,Albin,Sara,Matilda och Jag,fick skit ont i ryggen och mina ben ville typ inte i slutet, asså dom typ låste sig? skit läskigt,så jag hoppade av.
Dragkamp sen och omg va 9c's lag ägde skiten ur alla! (förutom B)
I laget vare : Carro,Sara,Matilda,Fille,Enzo,Marcus,Micke. Dom vann fan mot HB,asså fy fan va alla skrek! haha,så jävla bäst. Sen vann vi mot MM,men jätte nära på att förlora,men sen i slutet så bah drog vårat lag skit hårt,så dom vann,yeeah! Snacka om att MM vart besvikna xD
Kom hem,somnade i mamma och pappas säng med Tiquila<3
Sen åkte jag och familjen och shoppade,åt pizza sen och nu ska jag blogga på twilightbloggen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: