2009-06-14
 12:33:24

Allt är boorta!

Åhh va länge sen det var ja skrev på bloggen,min data har varit paj så jag har varit ganska deppig dom senaste dagarna. Allt är nu borta från datan,bilder,musik,alla mina twilight bilder,hade ett helt album med 1000+ Kul nu måste jag börja om på nytt. Så om nån skulle va jätte gullig och kunde skicka lite musik till mig? spelar ingen roll vad för musik för jag gillar allt ^^ [email protected]
Aaja nu är det klart,nu ska jag berätta om mina dagar.

Torsdags då vare ju skolavslutning,som jag redan har skrivit om. Meningen var att jag skulle på nrj på kvällen med massa människor,men så blev det inte för jag fick min mens så klart och jag kände inte för att gå då,men så ringde pappa och sa att han skulle bjuda mig på bio för att han fick skuldkänslor att han inte kom på min avslutning,så söt han är.
Så vi hade en far och dotter kväll,käcka på donken och såg Terminator Salvation,som var grymt bra! bästa filmen jag sett på länge,hatar igentligen alla dom där terminator filmerna,men den här var bra.
Men på vägen till bion ringde mamma och sa att sara hade ringt och att hon skulle skita i att gå på nrj för hon ville vara med mig sista kvällen.aww!
Så jag fick ringa henne och säga förlåt,jag börja gråta tillomed,haha! men vi bestämde att vi skulle göra något sen,så vi såg på 10000 BC och hade mys.

Fredas så skulle jag igentligen ha haft en myskväll med Becka men hon svarade inte när jag ringde,så det blev ju inget,sov istället till 1 och låg och läste. Felicias kompisar kom och jag fick sitta uppe i min säng och äta middag,kuul.


Lördas gjorde jag nada,sov,läste. Åkte och fika hos mormor,kom hem,jag och syster spelade Sonic,sen hjälpte jag mamma med maten,hamburgare med pomes,yummie.

Idag ska snart jag och syrran baka kladdkaka för mormor kommer och äter middag här sen.
Hej då.


Sara

awwwwwwiiiii va söt du e! ssknar dig <333



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: