2009-07-09
 12:55:10

090709

heelu det var ett tag sen jag skrev.
Men nu ska jag berätta lite kort vad jag har gjort dom är senaste dagarna.
Eller ja det har inte hänt så mycket.

I tisdags var vi hos Bjurfors och åt middag,juste dom har just fått små valpar på sin hund Strimma,asså så jäävla söta!
Vi satt typ hela kvällen med valparna,en var sjukt tjock,tänkte på Mulle i 100 dalmatinerna,hehe!
Men ahh det var trevligt,kollade på Michael Jackson's minnesstund,och den var ju typ as hemsk!
Sen resten av kvällen/natten när vi kom hem kollade vi på MJ's konserter Dangerous,asså det var ju typ filmer,dokumentärer med MJ hela natten,såg allt :) nån mer?
aja igår simmade jag och pappa runt ön,asså från badbryggan till vårt hus,sncka om jobbit.
Men sen har vi inte gjort så mycket mer,jo juste!.....när alla vuxna var uppe och gjorde nånting så var jag,kusin och sis nere i båthuset och hade högsta volym på radion,och ja....vi dansade ganska vilt,ni skulle ha sett oss ;) våra rumpor shake'ade hela tiden,haha.
Idag är mamma,pappa,mormor&ERik i stan och handlar massa mat och shit,så det är bara kusiner,syster,moster och jag här på ön nu,heelt ensamna för grannarna är bortresta.
Just nu sitter vi och lyssnar på Culture Beat och bakar kladdishkaka.
Ska leta efter Titanic sen som vi ska se,myyys!


Karin

Haha kommer du ihåg när jag var med dig på harö och vi såg titanic typ fem gånger på en dag? hihi<3



PUBLICERAT: 2009-07-10, 02:56:27 | URL: http://hundraprocentkarin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: