2009-07-02
 18:50:33

Myspys med filtar och ljus

Idag åkte vi ut med båten och fikade och solade,drog till möja sen och handla. Så himla mysigt där.
Två grymt snygga killar kom fram till mig i affären och fråga vart mjölken fanns,jag bahh öhh venne,bor inte ens här :P sry. dom bah aha okej sen typ gick dom.
Åkte hem sen,badade och solade,blev inge nakenbad idag.
Igår på kvällen/natten satt jag och rebban utanför vårt hus med ljus,filtar och spela kort,så sjukt mysigt! helt knäpptyst och vindstilla,ända man hör är fiskarna som hoppar i vattnet.
Gick in sen och kolla på Paardise Hotel Danmark.
Imorrn ska jag jobba,igen! 30 pers ska jag servera till och annat.
Mååste bah lägga in den här videon,så himla gullig och jag typ avguuudar filmen! bästa kärleksfilmen någonsin,slår nog Titanic också :S



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: