2009-07-06
 14:45:20

FanFic

Heelu,sitter här vid datan,fryser som fan asså! det är sol ute men det blåser.

sitter och lyssnar på MJ tha king och läser massa Twilight fan fic,så himla bra.

Men juste,jag glömde min kamera på Möja i lördas,det sjuka är att jag la min kamera i korgen,i påsen,så låg den inte där sen när vi kom hem så nån hade typ tagit den,aja men Angneta(?) har den hemma hos sig som tur är,hoppas dom bah inte tittar på mina bilder,har massa ego bilder :S

Juste jag berättade ju förut att jag skulle få en kusin,det blev inte så,min faster fick åka in på sjukan igår och operera sig,barnet hade hamnat utanför livmodern eller va fan det nu va, så barnet överlevde inte,de fick ta bort barnet och dessutom ta bort en del av äggstockarna,så hon antagligen aldrig få barn igen,så himla hemskt! Faster var helt förstörd,önska jag var hos henne nu.

Nu ska jag fortsätta läsa FanFic,hittade en nyss på Ifokus,fortsättningen på BD :D

 ny badad.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: