2009-01-28
 15:33:18

Tjaba Tjena HallÅ!

Tja Bloggen! Igår i skolan var jag as seg, mådde piss! Typ alla var borta också, asså Carro var sick,Johanna var på tandläkarn,Beeki gick hem för hon hade ont i magen och Karin mådde dåligt också! Aja jag bett ihop och kämpade mig igenom dagen, på engelskan hade jag,Sara&Karin as kul! Hahah vi satt och sjöng massa låtar från Lilla Melodifestivalen! Sen fick vi typ med halva klassen att sjunga med LoL! värsta nördklassen JaO! men älskar den ändå<3
När jag kom hem somnade jag på soffan och hade as hög feber och as ont i halsen så jag kunde  inte göra min labbrapport :S Dagen efter(asså idag) så kände jag mig liiite bättre, så jag bestämde mig att gå till skolan och se hur jag kände mig, men när jag kom till skolan var jag as varm och kunde knappt prata för jag hade så ont i halsen så jag gick hem efter andra lektionen. Kom hem, duschade i timmar och åt lunch och kollade på en as bra film på 1an haha! en tecknad film(a).
Nu mår jag faktiskt bättre,febern är typ borta och nu har jag bara ont i halsen. Nu ska jag fortsätta skiva min Labbraport.

Peace OuT!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: