2009-01-31
 02:50:32

Fredag hela veckan, eller inte.

Fredag babies!

Alla älskar fredagar, asså dom är så härliga! Idag hade vi uppsamlingsdag och jag hade först bild sen svenska och sen pluggade jag&Rebbish SO. Vi slutade fedt tidigt idag, nice asså! Idag skulle jag igentligen gått till vårdscentralen(?) men man fick typ int gå utan en förälder, mina päron hade inte tid idag *suck* så vi kanske ska åka till Huddinge, eller så vare tullinge sjukhus? haha jag minns inte vad mamma sa, problem med örat som vanligt! asså det bara piper i det jag är livrädd att jag kommer bli döv eller nåt! Och ibland när folk pratar så låter det som robotar så här as läskigt! Och ibland låter det som om alla är typ 10 meter ifrån mig och pratar? as läskigt. Sen har jag as ont i min hals kan inte ens tugga lixom? aja nog om det thih! Efter skolan gick jag hem och chillade en stund sen så bestämde jag&Sara att vi skulle vara ikväll så hon kom hem till mig och vi beställde TWILIGHT tröja+nyckelring! iiiiiiiiiiiiiii! hahaha fy fan va nice! längtar tills måndag nu asså!
Men gissa vad jag och pappa fick till middag?! asså fy jag ville bara dööö! Rester som mamma hade tagit hem från jobbet(ni vet den där woken som vi fick i skolan idag?) asså det är så vidrigt! lixom för det första var den inte såå god att man vill ha det igen? för det andra så är det för faaan Fredag?! och vi ska äta rester? asså jag fick värsta dampen, sara måste ha tyckt att jag lät värsta bortskämd men what ever. Aja det sluta med att vi åt pizza<3
Sen så hyrde ci Prom Night, ni måste se den! asg den var as bra, och väldigt läskig tyckte jag. Sen typ nästan i slutet så bah vare en kille i filmen som jag kände igen, så baah lite senare fick man se honom i bätte bild så  både jag och sara bah : DET ÄR JU HAN!  omg va jag dog! hahaha vi baah skrek och typ dog, det var Kellan Lutz, EMMET I TWILIGHT!!!! jag vart typ värsta hyper haha! asså omg va han är snygg, asså omg *Dr00L* Aja sen var filmen slut och sara somnade i soffan thihi, sötnöt<3 men sen skulle hon hem, tyvärr. Jag typ somnade i soffan runt 01.00 kanske? och då masade jag mig upp och satte mig vid datan och.......................skrev min SO! kul,kul? neej inte ett dug, nu dör jjag för jag e så trött, men vi hörres kanske imorrn om jag får spela en stund för flissan ;) men det kommer jag nog inte få LoL!

Peace OuT!

[Slänger in en bild på snyggingen!]


                   


Anonym

haha vetu vad jag kom på vi frågade ju alldrig om det där med koden när man ska hämta ut tröjorna :O :S XD

haha aa vi blev fan helt jävla galna men omg va snygg han !!!!! 8D !

hahahaha mäsrkte du att jag somnade trodde inte du såg det XD hahahaa sorry jag försökte värkligen hålla upp ögen asåå ! XD

puss<3


mickis

haha!

Nej men pappa sa så här : eftersom dom inte skickar sakerna och shit på helgerna så står det ingen info om koden, så du måste logga in på Discshop och kolla. förstår du? <3



gör inget haha <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: