2009-01-04
 20:34:52

Min vecka.

Asså som ni kanske har märkt så har jag inte skrivit något på min blogg men det är bara för att jag har ju vart ute på landet hela veckan typ. Vi åkte i måndas och kom hem idag!
När vi åkte ut i måndas hade vi as mycket packning asså fy va hemskt det var, så skulle vi äta på donken också haha värsta kaos i bilen asså! Men dagen efter skulle pappa,Erik&Mormor in i stan och handla massa mat till nyårsafton, så jag läste typ min bok hela dagen(a), sen kom dom hem och sen lite senare kom Kevin,Rebban&Moster till harö också.

NYÅRSAFTON:
Min nyårsafton var skit kul! fick i mig lite mycket och vart lite flummig men ahh den historien tar jag inte här. Jag,Rebban&Flissan sjöng sing star för fulla muggar, asg vi sjöng as länge så jag hade knappt nån röst kvar. Men sen vare tolvslaget och då gick alla ut utanför huset och drack champange och kramade alla och sa gott nytt år, thhihi jag vågade krama om Oskar det här året :) *stolt* har aldrig riktigt vågat det. Men sen vid typ 3 skulle dom hem, stackarna först fick dom åka båt en stund till ett ställe där dom har sin fyrhjuling och sen åka hem resten av vägen i skogen.
Dagen efter var alla ganska sega typ. Jag,pappa&Erik gick ut på isen :D första gången på länge för mig och pappa, så jävla nice vare asså! fast det var läskigt för isen knakade :S men senare på kvällen kom Oskar hem till oss och vi såg The Mirrors, as läskig film men bra var den. Så åt han hos oss också fast sen skulle han hem.
I Lördaskväll gick vi in till vårt hus ganska tidigt för vi skulle kolla på massa filmer :) vi såg nån as bra skräckis och så såg vi Eagle Eye, den var as bra! Min sötnos Shia LaBeouf. http://www.collider.com/uploads/imageGallery/Transformers_/transformers_movie_megan_fox_shia_labeouf.jpg  <--------------------Megan Fox(Urläcker eller vad?) och Shia LaBeouf från filmen Transformers.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: