2009-01-08
 15:28:59

Twilight In My Heart!

Kunde inte sova inatt för jag har vant mig att gå o lägga mig typ vid ca 3 tiden så det gick inte att sova. Idag vare ju första dagen i skolan, lite jobbigt att gå upp men när man väl var i skolan så vare inte så jobbigt, as kul att träffa alla kompisar igen <3 Hahah alla var typ hyper! Fast vi fick nytt schema och det suger min balle! asså dom har tagir bort så vi inte har nån sovmorgon alls och vi slutar fedt sent. Sen hade vi helt vanliga lektioner idag, that sucks!
Hahah Jag,Sara,Carro&Johanna var fedt flummiga på rasten, vi typ snackade om hur vi ska ha råd och shit när vi ska flytta. Gud snacka om att jag har saknat våra flummdagar <3
Nu väntar jag på att Sara ska ringa, hon kanske ska komma hit och kolla på Twilight med mih :D Fy fasiken vad jag älskar dn filmen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: