2009-01-13
 15:28:36

Tisdag.

Tisdag idag!
Det var en helt vanlig dag, as jobbig! Vi har alla tråkiga lektioner på en dag, kul! Först hade vi Fysik&Teknik med Maryam och sen hade vi SO och vi har tytp just börjat med skiten och vi ska vara klara nästa vecka >.< hatar peter, hatar so! Sen hade vi matte och då var Jeanette sjuk så jag fick knappt något gjort. Sen hade vi lurre och då fick vi äcklig fisk fast jag åt Lasange <3. Sen hade vi musik och vi typ lyssnade på massa låtar av The Beatles(?) och svarade på massa frågor som vi har läxa på. Sen hade vi english coh då var Lotta Frid där och snackade om hur man söker till en skola och shit. Jag tror jag ska gå Omvårdnad i Tullinge, im not shure. Aja nu ska jag spela wow inan pappa kommer hem, sitter på hans data eftersom det är felicia som spelar idag. Peace Out!

Slänger in en av mina favis låtar också ;) Puss på den.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: