2009-01-20
 16:22:20

Gårdagen.

Gårdagen : Vår lärare Peter skulle på möte idag så vi fick bestäma om vi ville komma till skolan och jobba med vårt arbete eller jobba hemma men vi trodde att det skulle finnas nån lärare där som mn kan få hjälp av så det var ju ingen idé att dra till skolan på morgonen, kunde ha fått sovmorgon! Men iaf efter den lektionen hade vi Gympa men då var vår lärare sjuk så vi fick håltimme!! fan va sura vi blev asså för då skulle vi igentligen ha börjat efter lunchen va fan! snacka om lång sovmorgon, jävla idiotlärare!.
Så jag och tjejorna drog till Donken och lunch(a) Så vi hade bara två lektioner idag, fedt nice! Men sen när jag kom hem hade jag fedt tråkigt så jag ringde sara och frågade henne om jag fick följa med på hennes träning. Asså dom var fedt duktiga! Sen när jag kom hem åt jag Pancakes med sylt,Glass&Grädde så jääävla gott asså! <3
Juuste mitt rum e klart nu, asså det är som att komma in i ett helt nytt rum va fan! I Love it.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: