2009-01-16
 22:14:40

Fredag!

Friday!.
Idag vare fredag, äntligen helg säger jag bara! Dagen var gaaanska nice asså, Först hade vi engelska och då jobbade vi med nånting medans Nettan förhörde en och en på läs läxan. Sen hade vi typ....fysik och jag fattade nada vad Maryam snackade om och det var fedt läskigt för hon ritade massa saker på tavlan, så ritade hon upp en ring men jag såg fan inte vare va :S glasögon next? Never in my life! Men ahh sen typ kollade jag,Sara&Carro på bilder på snygga killar på min ipod haha så vare en bild på när Jacob/Taylor spänner sina muskler (Han är 16 år) och dom är typ enorma, så jag baah frågade Christofer&Micke om dom hade så stora dom baah: men va fan det där är ju ingenting! hahah jo juste ofta dom har så stora xD! Sen hade vi gympa och det var nån tråkig stafet(?) sen vare lurre och jag åt bara knäckemacka och sallad. Sen hade vi typ Svenska och då skulle vi typ skriva vad vi gjort under veckan i skolan oh blabla.....Vart förhörd på engelskan och det gick typ bra tror jag! Sen hade vi språkval och sen slutade vi.
Jag,Carro,Sara&Johanna åkte in till stan och shoppade, hade as kul fy fan va vi garvade. Sen när vi näästan var klara så drog Carro och Hannis hem så jag och sara stannade kvar i stan. Och jag köpte Chessburger(?) och smartis :) mums<3
På tåget fick jag vääärsta flumm asså omg! jag kunde inte hålla käften, jag typ snackade hela tiden och sara hörde knappt vad jag sa. Hahahah! När vi stod vid den där automaten så baah tappade sara min enkrona och vi hittade den aldrig så baah på tåget så låg den i saras påse, och vi satt o garva som faan åt det! Sen jag snackade om Wow typ hela tiden och hon fattade NADA vad jag sa. Höll på kissa på mig av garv asså fy. sen hände massa andra saker men pallar int skriva mer ska lixom spela wow nu jag vart så sugen :D:D:D <3333

Köpte: En väska
halsband

kjol
två stringtrosor



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: