2009-01-05
 02:18:39

Favoriter på olika sätt!






Vilken är din favorit i Twilight?

Hittade frågan på en hemsida. Och jag kunde inte välja vilken jag skulle ta för lixom alla är mina favoriter på olika sätt lixom?

Edward är ju lixom drömprinsen typ? han är snygg,söt,sexig,snäll,romantisk och så vidare ^^ och han gör allt för Bella lixom!

Bella hon är igentligen inte min favorit, men jag e så avis på henne så det inte är sant asså!

Emmet han är ju så himla rolig, söker bråk hela tiden det ända han vill är att slås! Och han är ju så hiimla snygg! han ser ut som en stor mysig björn haha!

Jasper han gillar jag för lixom han är så blyg, och han är så cool på något sätt! Och han är så snäll mott Alice :) Plus jag tycker han e ganska söt, inte lika som dom andra men lite.

Alice Jag tror hon är min största favorit, för lixom hon är så himla söt! alltid glad och rolig, älskar att fixa fester och shit. Och hon e så snäll mott alla! Hon e min favvo!

Rosaline jag tycker så synd om henne! men säger inte varför, ni får veta i tvåan ;) Men hon är så himla envis, men jag förstår varför nu! Hon är så himla vacker också. Och så söt ihop med Emmet.

Carlisle han är cooolaste och snyggaste "pappan" i väärlden! asså omg va han är snygg! och han e så snäll mott bella, och så duktig att motstå blod.

Esme hon är världens sötaste "mamma" hon är så snäll och hon e som en riktig mamma till bella, gillar verkligen henne!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: