2009-01-24
 23:33:31

Chris Brown 23/1-2009 Lycka! <3

Förlåt om jag inte har skrivit på hela dagen, men jag har rensat hela datan på bilder och shit idag så jag är helt slut. Igår var man på Chris Brown och det var heeelt fantastiskt! Asså det vare bästa jag någonsin har sett i hela mitt liv!
Först vare typ värsta duktiga DJ:en som spelade massa bra musik, sen kom förbandet och det var Crossfire ni vet dom som sjunger Lady? aja iaf sen tog det typ en timme tills Chris kom ut på scenen. Haha så fort nån kom ut på scenen så börja alla skricka, Sen visade dom en stor klocka som räknade ner tiden, sen när den var på noll skrek alla som fffann! Och så på scenen står det massa dansare som dansar, sen kommer Chris ner från taket i en sele(?) Och så baah står han där och alla skricker bara mer och mer och så börjar han dansa och shit! asså det var så häftigt!
Sen typ efter halva konserten? så sätter dom på en film där man får se Chris i backstage typ? Så baah säger han på filmen : kolla bak eller nåt? vi baah typ kollade bak förvirrande, så baah ner kommer en stor jäävla platta typ? eller kom den upp från golvet? essh jag kommer inte ihåg haha! Men iaf, så står Chris där med två bakdansare! Och så bah sliter dom av sig sina tröjor, asså omg va jag skreK! Och juuste det var maassa tjejer som fick gå upp på scenen! fy fan va aviis jag blev! Ahh det var verkligen bäst! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: