2009-04-19
 13:35:18

Skitsnack!

Igår på kvällen var man hemma hos Sara en stund,åt middag där, typ nå kyckling som va god.
Haha Sara brände riset, helst svart längst ner! Sen gjorde Sara konster med Bella, lägger upp senare om det går.
Fast sen skulle jag hem för jag var tvungen att stor städa mitt rum, när jag var klar gick jag ut med Karin,Jocke och vi gick till Kassmyra och snackade skit om massa människor. Sen gick vi för att möta Robin som var as seg, han pluggade.
Men vi bestämde att vi ska sova över i Jockes farmors lägenhet på söder,tror jag det var?
Och göra massa saker.
Nu ska jag tjata på pappa, han har typ 1000 braiga låtar på sin data, låtar jag inte har hört på år!
Men han vägrar sätta in dom i min data, så nu ska jag fortsätta tjata på honom.
over and out!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: