2008-09-22
 15:53:01

Snälla Hjälp Mig?!

Igår var man på Grönan, det var as kul som vanligt fast det tråkiga är att nu måste man vänta ett helt år tills man får åka dit igen? :( aja på vägen hem såg man n gammal "kompis" på tunnelbanan -.-. Sen köpte vi glass med strössel när vi kom hem det var gott<3 sen köte Felicia munkar till sin utflykt idag och då fick jag en Älskar munkar <3
Idag vare skola...Det var som vanligt tråkigt, fast måndagar är ändå skönast dom andra dagarna är piss, förutom Lördag och Söndag<3
Idag ska mamma och flissan iväg och köpa saker till katten :D:D:D Vi ska hämta den på Fredag...fy faan va jag längtar!Nu ska jag gå o sätta mig vid tv:en en stund. Men en sak till, PÅ Torsdag så är det skolfoto :S och jag vet inte vad jag ska va? vi får ha tema när man går i 9:an och vi ska typ ha sport men jag venne vad jag ska vara? SNälla ge mig svar?<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: