2008-09-19
 12:20:29

Skoljoggen!

Idag var det skoljoggen, vi skulle ha haft två lektioner inan men det kom aldrig någon lärare så vi kunde ha fått sovmorgon? fan va sur jag vart, att ingen säger till? Åhhh....Skojoggen var as jobbigt men aja...det var AS många som fuskade >.< tog ex bussen o skit asså gud palla! Och några tog närvaro först och sen drog dom? *suck* vi går jue lixom i nian nu så man måste skärpa sig va fan! Visst jag säger inte att jag e bäst o blabla och jag tävlade inte men jag gick iallafall. Aja nu sitter jag och dricker iskall saft och kladdkaka :D mums <3 Idag ska jag baah tare lungt, kommer massa braiga program och filmer på tv:en idag YääY :D Imorrn Kommer Moster och Kevin och jag ska bjuda på middag :) På söndag blire Grönan fetta kul<3 Nu ska jag spela wow inan syrran kommer hem o vill ha datan! Hej då<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: