2008-09-05
 09:34:09

Posh<3

Sitter här på engelskan och "skriver" på min novell ^^ Det e kul men just nu pallar jag faktiskt inte! Lyssnar på You Got The Sweetest as in the world,sjuk låt men den e bra hehe....Jag mår piss just nu! Hosta,ont i halsen,mår illa och har skit ont i huvudet! so that sucks! Idag sa jag till landet o jag lääängtar! Åhh baah få komma bort från staden fy fan va nice!<3 
Igår var vi o kolla på kattungarna ;D hur sjukt jävla söööta kunde ta alla haha! den finaste var pojken men den skulle hn ha kvar >.< Men i valde en flicka som heter Posh :D hur sjuk söt! Men när vi skulle åka hem så började hon spy o skit...man baah okeeeej det kändes ju skit bra -.- ^^ Men kvinnan hon hade massa kaniner och 10000 hamstrar o en fågel som kunde prata(hon föder upp hamstrar o kaniner) såå söta,man ville lixom ta dom oxå hahah! 
Nu ska jag kolla ad mina flickor gör (carro,Sara,Hanna,Beeki) dom sitter i andra rummet :P Aja bye bye, kanske skriver när jag kommer hem oxå en snabbis! vi får seee..... annars skriver jag i helgen typ ;) Puss Och Kram Mikaela <3


Carro

vaaaaadåååå? :O har ni en katt nu? har ni en katt? :O ja mååååååste se den. åååh, har ni en katt?<3333



PUBLICERAT: 2008-09-08, 22:49:31 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: