2008-09-12
 21:59:33

Mumien Är sjukt bra!

Nu har man komit hem från La Rosa :D as god mat där asså! Såg matilda och Ellinor gå förbi ocså :) men jag reagerade för sent så jag sa inte hej :/ ^^ När vi kom hem satte vi på Mumien,den var mycket bra! Men pappa tyckte den såg dålig ut så han gick up o spela och Flissan somnade så jag fick kolla själv :/ så ere ALLTID när det e bara vi 3 hemma :S :/ ^^  hahah jag baah : Shiit va coolt! o snacka en massa så baah sov felicia >.< Jag vill ha nån o prata med när man kollar på film så man baah kan säga : Aww va sööta eller hur? eller omg va läskigt? men nej nej...jag fick prata med mig själv -.- Aja nu ska jag blogga lite,kolla in bilddagboken och msn :) sen sova<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: