2008-09-04
 18:37:47

Lovade Carro<3

Idag vare skola,segt som vanligt! Inget hände idag men jag lovade carro att skriva i bloggen idag så ahh det e nog därför jag skriver :P! Snart ska vi åka o kolla på kattungarna,jag e lycklig! Men vi har inte riktigt kommit på ett namn ännu,så om ni har något fint fint namn så skriv :D
Imorrn ere fredag dåva,vi har SO prov o jag kan inte ett skit, that sucks! Men imorrn efter skolan drar jag till landet,fest på Lördag :D då får jag träffa honom hihihi......
Jag ska börja sälja jultidningar :D och massa annat. Så ni(mina vänner som jag brukar va med)får följa med mig o sälja för det e läskigt att baah gå ensam,tänk om det e värsta gubben som lurar in mig i sitt hus o så baah slår han mig o våldtar mig i sin källare? asg jag ser föööör mkt filmer Jao! xD Men seriöst.....nu ska jag spela wow o sen ska jag åka o kolla på katterna<3


carro

haha, japp, jag tvingade dig (a) haha ;)<3



PUBLICERAT: 2008-09-08, 22:47:08 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: