2008-09-12
 18:17:31

Hahah klant Marcus xD!

Idag var skolan seg, fast det är alltid lika kul att träffa kompisarna aight? :)
Hahah vi skulle ha SO och vår lärare hade inte kommit så det var låst överallt, fast det var en dörr som var öppen åhh så skulle Marcus i min klass gå in där o öppna en annan dörr åt oss andra, så baah gick larmet hahahah xD och så klart skulle Micke och dom stänga in Carro >.< ^^!
Ikväll ska jag,systern min och pappa gå ut och äta :D Trevligt....sen ska vi se nån bra film har jag bestämmt om jag inte hittar på något annat kul. Imorrn ska tjejorna sova hos mig YäääY! Vi ska bygga en koja inne hahah med massa lakan,filtar,kudar omg va mysigt! lääääängtar som fan nu! Och nu är det bara 2 veckor kvar tills vi får vår kisse :D längtar ÄNNU mer! Men det verkar som om den får heta Posh etersom ingen annan kommer på något : / aja....
Nu ska jag ladda upp bilder o massa andra saker och sen ska jag spela wow hohO! jag är ingen wow nörd? ^^ <3


Anonym

HAHAH fett synd carroooooooo xd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: