2008-09-10
 20:49:30

Grattis Bästaste Morfar Erik<3

Idag var inte skolan såå jobbig, först hade vi hemkunskap och jag fick vara med Jesper idag igen >.< aja hittade iaf inga snorkråkor i? xD det e bara mina närmaste som fattar vad jag menar! Iaf...sen hade vi Eng sen lunch sen språkval och sen Idrott :) Efter skolan åkte jag och familjen till Gammel morfar Han fyller 88 år idag :D Grattis bästaste Morfar, Älskar dig <3
Ungefär 3 veckor kvar tills vi får katten :D asg jag lääängtar!!!!!
Juuste idag skulle ju världen gå under? LoL. inget har ju hänt en så länge tur det. Juste i Måndags natt hade min skola inbrott. dom har tagit nästan alla datorer,filmkameror och massa annat! så nu måste vi jobba i böker o skit som alla andra skolor xD! Aja nu ska jag logga in på bdb en snabbis sen spela Wow resten av kvällen! Bye <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: