2008-09-08
 17:42:27

Bio!Bio!Bio!Bio! :D?

Tjoo Bloggen! Idag var dagen skön :D eller assa den var ganska rolig,på morgonen fick alla 9:or gå till Aulan och så pratade Lärarna om Brobel oh blabla, och så var Cirkus Cirkör där och gjorde massa uppvisningar :) det var en as snygg kille som var var skit dukktig! sen efter det hade vi biologi och sen Eng och sist Sv.
Direkt efter skolan gick jag till min gammel mormor och frågade om hon ville köpa jultidningar och det ville hon! Hon köpte Guinness Rekordbok 2009 till Felicia i julklapp och nån smycke bok till Josefina och två massage böker till mig hihi. Så nu har jag 1176 kr :D aja iaf...Jag måste gå på bio snart för faN! jag har 10000 filmer som jag vill se!

*The Love Guru
*Porco Rosso
*Mamma Mia
*Sex And The City
*Barnhemmet
*Arkiv X
*Babylon A.D
*Get Smart
*Hancock
*Mumien
*Wanted
*Tropa de elite
*Fast And the Furious
*Step Up 2
 
Hehhe det var ganska många ^^

Nu ska jag sluta skriva på detta inlägg men ville bara fråga Carro en sak oxå : Carro ere okej om jag piercar mig i naveln? Asså för du skulle ju få det när du fyller år och du kanske tycker det e härmigt? För jag vill pierca mig men antingen i läppen eller naveln, och mamma har ju redan sagt nej till läppen. Men asså du får säga till om du tycker att jag härmar dig. <3


Carro

ååh, ja vill också se typ... massa av domdär :O

men.... några är vi ju för små för :'(

men hahahahhahahahah nej såklart du får :D ofc babe.

liksom, du får ju pierca dig vart du vill :D

älskar dig<333



PUBLICERAT: 2008-09-08, 22:52:53 | URL: http://typcarros.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: